Išel Google maps 3.0 with Latitude

Danes zjutraj sem se zbudil z rahlim muckom po torkovem večeru. V preteklosti je bil navadno kar tiger, tako da sem vesel, da tokrat temu ni bilo tako:) Poleg tega pa sem se močno razveselil nove verzije Google maps ki podpira od sedaj podpira deljenje lokacije med prijatelji in seveda Chat. Ker trenutno še ni ustrezne različice Garmina za nov operacijski sistem, ki poganja mojo novo makino (Nokio 5800) sem dosti primoran uporabljati to super googlovo storitev. Od sedaj naprej pa lahko delim svoj položaj z prijatelji. Vse kar je potrebno je inštalacija nove verzije ki jo snamete na http://google.com/latitude. Predlagam da na ta naslov usmerite kar svoj mobilni brskalnik, lahko pa si seveda tudi posnamete aplikacijo na računalnik in si jo prek modrega zoba pošljete na telefon. Po inštalacije se je potrebno samo še vpisati v svoj GMAIL račun in whala... Že delim svoj položaj. Kar pa je super pri google maps pa je da deluje na vseh telefonih! Tudi tistih brez GPS sprejemnika. Položaj brez GPS sicer ni tako natančen vendar zadošča za približno določitev lokacije.


Comments

Popular posts from this blog

Flash ROM Samsung I7500 Galaxy for dummies

Certificate conversions etc...

Copy array from round buffer with memcopy()