The Big Bang Theory

Trenutno velja prepričanje globalne znanstvene sfere da se je vse začelo pred približno 13.7 milijardami let. V določenem trenutku je iz neskončno majhne, neskončno vroče in neskončno goste točke nastalo "eksplodiralo" vse kar nas danes obdaja. V preteklosti so bili ljudje oz. atomi ki nas gradijo oz. kar energija ujeta v atomih, zaprti v majhni škatlici skupaj z zemljo, soncem, galaksijo in pravzaprav z celim vesoljem:) Smešno je da, se zdaj kregamo za kilometer ozemlja, ko smo se pa včasih tako dobro razumeli vsi skupaj na enem majhnem mestu. Ampak politika je najbrž močnejša od začetne singularnosti:) Če se vam zgornji stavek ne zdi smešen se ne obremenjujte. Sem prevečkrat že prebral Kratko zgodovino časa in Vesolje v orehovi lupini avtorja Stevena Hawkinsa. Vsem resno priporočam branje obeh. Moj humor bo tako mogoče postal celo smešen. No vse kar se je zgodilo po rojstvu vesolja je nakako pripeljalo do takšnega nemogočega spleta dogodkov kot je razvoj mislečih bitjih. Ja no kljub podarjeni inteligenci večina ljudi izkazuje skrajno... Iščem strokovni izraz za Brain dead:) Če ga kdo ve naj mi javi.


Zdaj se najbrž sprašujete zakaj tak začetek. Ker sem pač g e e k in me take stvari pač zanimajo! Moj blog bo imel bolj malo veze z astronomijo čeprav bom mogoče le omenil še kakšno zanimivost. Ta blog bo moj arhiv uporabnega znanja, ki ga pridobivam z vsako dnevnim bombardiranjem informacij. Trenutno bom posvečal svoj čas pisanju diplome, spoznavanju .NET 3.5 in igranjem ter programiranjem aplikacij za najnovejšo verzijo nokijenega operacijskega sistema Symbian S60 3rd FP5 ki te poganja moj nov telefon Nokio 5800 Xpress Music.


S59DC (Dejan Cencelj) vam želi 73 (Lep dan)

Comments

Popular posts from this blog

Flash ROM Samsung I7500 Galaxy for dummies

Certificate conversions etc...

Copy array from round buffer with memcopy()